Diensten

Graag komen we met je in gesprek om te kijken waarbij we jou kunnen ondersteunen.

Waar kunnen wij je mee helpen?

We ondersteunen coaches, consultants en ondernemingsraden die vastlopen in dagelijkse taken of simpelweg tijd tekortkomen. Denk aan terugkerende taken zoals administratie, mailbeheer of planning – maar ook aan ondersteuning bij HR, sales of het notuleren van vergaderingen.

We werken in principe op afstand (op locatie in overleg), op een manier die bij jou past. Via WhatsApp zijn we makkelijk bereikbaar, en met regelmatige videocalls houden we de lijntjes kort en de samenwerking persoonlijk. Zo blijven we betrokken, zonder dat het jou extra tijd kost.

We denken mee, pakken snel op en zorgen dat jij verder kunt. Hieronder zie je een greep uit de werkzaamheden waarmee we je kunnen ondersteunen:

Office management

- Agendabeheer
- Structuur aanbrengen in mailboxen
- Afspraken plannen en opvolgen
- Voorbereiden van vergaderingen
- Projectcoördinatie
- Workflow optimaliseren
- Documenten ordenen en archiveren
- Workflow optimaliseren
- Reisplanning
- Evenementplanning
- Bestellen van drukwerk en kantoorartikelen
- OR: notulen, actiepunten & communicatie

HRM

- Werving & selectie
- Personeelsadministratie
(dossiers, contracten, mutaties)
- Plannen en coördineren van opleidingen
- Onboarding van nieuwe medewerkers
- Ziekteverzuimregistratie en -opvolging
- Aanspreekpunt voor medewerkers
(HR ondersteuning op afstand)
- Opstellen van HR-documenten en standaardbrieven
- Voorbereiden van beoordelings- of - functioneringsgesprekken

Sales & Marketing

- Sales support
- Opvolgen van leads en aanvragen
- Relatiebeheer en klantcommunicatie
- Social media management
- Teksten schrijven
(o.a. nieuwsbrieven, posts, webteksten) - Community management
(DM’s beantwoorden en betrokkenheid creëren)
- Voorbereiding en coördinatie van evenementen/webinars
- Ondersteuning bij het maken en versturen van mailings

 Neem gerust contact met ons op, we helpen je graag verder en denken graag met je mee.